Mi hermano Fede llevaba mucho tiempo diciéndome que la receta de la Reina de Saba tiene muy poca harina y que seguro que era facilísima adaptarla al mundo sin gluten. Es una tarta muy chocolatosa que queda húmeda y en la que mi hermano es un gran experto. Cuando me propuso hacerla para Singlutenismo como una colaboración no me lo pensé ni un segundo. Con ello surgió la idea de hacer una nueva sección de colaboraciones en el blog donde vosotros seréis los protagonistas. La nueva sección ha sido, además, bautizada por Fede como “Harina de otro costal“. Así que ya sabéis: si tenéis una receta especial que queráis compartir con los demás desde mi rinconcito, ¡os dejo un hueco! Sólo tenéis que enviarme la receta y las fotos y apareceréis aquí como colaboradores. Y por supuesto en todo momento se dirá que la receta y las fotos son vuestras. ¿Qué os parece? :)
Así que ya está: ¡con esta receta inauguramos oficialmente Harina de otro costal!
Por cierto: mi hermano escribe en asturiano, pero yo creo que se entiende todo bien. Si tenéis alguna duda, dejadla en los comentarios :)
Receta y fotos de Federico Faccio.
Dicen que Dany y yo mos paecemos, pero a min cuéstame lo reconocer cuando me vien con un paquete de palinos con chicolate de Schär y me diz que los coma yo, qu’a ella eso de los dulces nun-y da más. Eso llevóme a pensar nel peligru de que’l llau llambión de los siguidores de Singlutenismo quedare mal atendíu, pero basta echar una güeyada al índiz pa ver que nun ye’l casu. Sicasí abúltame correuto contribuyir con dalgo dulce y facilino que sirve pa quedar bien en cualquier ocasión.
Reina de Saba
Ingredientes:
- 5 güevos
- 200 gramos d’azucre
- 250 gramos de chicolate Nestlé Postres
- 200 gramos de mantega
- 100 gramos de mecedura de fariña (1/3 de maicena y 2/3 de fariña d’arroz)
- Un plizcu de sal
Preparación:
- Untamos un moldu desmontable de 26 centímetros de diámetru con mantega, espolveramos con fariña y reservamos. Como alternativa tamién pue ponese papel de cocina na base, enganchalo coles parés del moldu y recortar lo que sobre.
- Batimos los güevos col azucre hasta que quede bien esplumiento.
- Amestamos el chicolate dilío a bañu María y siguimos batiendo cola batedora.
- Añadimos la mantega dilío ensin dexar de bater.
- Peñeramos la fariña y vamos amestándolo mientres mecemos suavemente con una cuyar de repostería.
- Echamos a lo último un plizcu de sal.
- Vertimos la masa nel moldu a poca distancia pa que nun entre munchu aire. Pa evitar que se formen burbuyes ximelgamos un pocoñín el moldu y dámos-y unos golpinos escontra la mesa.
- Cocinamos venti minutos nel fornu a 200 graos a altor mediu y con calor d’enriba y abaxo. El bizcuechu ha quedar tovía llixeramente crudo dientro y acaba de facese fuera del fornu cola calor que trai. Poro, al pinchar nel centru con un cuchiellu habría salir con un pocoñín de pasta y non llimpiu.
- Pasaos los 20 minutos, sacamos el moldu darréu pa evitar que seque muncho y dexamos enfriar dafechu.
Esta tarta pue sirvise perfeutamente sola, pero quéden-y bien unes freses o xeláu de vainilla. O una salsina de chicolate. O too al empar. Ye importante tapala bien pa que nun seque, con papel d’aluminiu o tresparente. Seca nun tien aquello.
Me encanta la nueva sección y la pedazo tarta chocolatosa jejeje
La probaré, que me pierde el choco
Bicos
Con un café o una bola de helado está de muerte! :D
Me encanta! Es una de mis tartas favoritas sin duda! Olé por tu hermano, le ha quedado fantástica!